Kingdom Hearts - Help Select
Subscribe:

Senin, 08 Agustus 2011

Do'a Untuk-Mu

Jika ini takdir diriku, aku menerima dia Ya Allah
Tiada Tuhan Maha Esa, Maha Mengetahui melainkan dirimu
Aku bukakan hatiku yang telah aku tutupkan dahulu
Cahaya cinta darimu, kasih sayang untuk seorang insan
Aku mensyukurinya kerna ia anugerah dari mu Ya Allah untuk hambamu ini yang kerdil lagi hina di muka bumi yang kau ciptakan ini.

Jika selama ini aku tanamkan jiwaku dengan izinmu
Dengan izinmu juga hati ini digali kembali
Untuk ia melihat kembali sinar yang tidak pernah hilang
Maha hebat ciptaan mu

Aku insan yang lemah Ya Tuhanku
Sering jatuh dalam angan yang aku ciptakan
Jiwaku dibunuh oleh sesama insan yang mempermainkan rasa
Kepercayaan aku hilang
Ketakutan aku datang
Kemudian kau kembalikan harapan

0 komentar:

Posting Komentar